beheer en verhuur van flexibele kantoorruimte

23 maart 2012

In 1992 is NewElement gestart met het beheer van een bedrijfsverzamelgebouw in Utrecht. De onpraktische bouwkundige opzet van dit gebouw werd door NewElement -met behulp van logistieke en bouwkundige aanpassingen- omgevormd tot een bedrijfsverzamelgebouw dat voor alle huurders een bijzonder aangename werkomgeving biedt. Dankzij onze opgedane ervaringen in:

  • NewElement Utrecht Zuid
  • Tradepoint Utrecht
  • De Goeman
  • NewElement Almere
  • de Poort Woerden
  • het Amsterdamse World Trade Center

en diverse adviesprojecten is NewElement uitgegroeid tot een ervaren vastgoedbeheerder die de verbindende schakel vormt tussen vastgoedeigenaren en huurders.

 Vastgoedbeheer

NewElement verzorgt het complete beheer van een (verzamel)gebouw. Wij zorgen ervoor dat uw gebouw verhuurd blijft, dat de huuropbrengsten soepel verlopen en dat er een prettige werksfeer ontstaat in uw gebouw. De mix van huurders kan daarbij belangrijk zijn voor de aantrekkingskracht van het gebouw. Onze voorkeur gaat dan ook uit naar huurders uit diverse branches. Maar wanneer u een eenvormige groep wenst behoort dat uiteraard tot de mogelijkheden. Om de huurders optimaal te faciliteren biedt NewElement een variabel dienstenpakket aan. Met als doel de binding met het gebouw te versterken en te werken aan een langdurige relatie. Zo verzorgen wij naar behoefte: Centrale receptie, telefoondienst, postverspreiding, technisch beheer, kopieerfaciliteiten, restauratie, vergaderfaciliteiten, huismeester, beveiligingsdienst, parkeerbeheer en bouwbegeleiding.

 Administratie

Het verzorgen van de complete administratie is voor NewElement inmiddels een routinezaak. U krijgt als eigenaar snel en eenvoudig inzicht in de inkomsten- en uitgavenstroom. Wij werken met een overzichtelijk softwarepakket voor huuradministratie, facturering en managementinfo. Via een exportfunctie leggen wij de link met de boekhoudkundige administratie. Uit al deze informatie genereren wij input voor de budgetbewaking, het debiteuren- en crediteurenbeheer en de administratie van de servicekosten.

 Advies

Niet alle gebouwen zijn direct geschikt om het aan verschillende ondernemingen te verhuren. Overzichtelijkheid, efficiency en veiligheid zijn belangrijke aandachtspunten. Hoe groot moeten de units zijn? Wat is de beste plaats voor de entree? Hoe verloopt het transport binnen het gebouw? En als een gebouw 7 dagen per week en 24 uur per dag toegankelijk moet zijn, hoe garandeer je dan de veiligheid? NewElement lost al deze problemen op. Dankzij veel ervaring hebben wij een scherpe visie ontwikkeld op de ideale indeling van een pand. NewElement adviseert niet alleen bij de verbouwing en de inrichting van een verzamelgebouw maar ook als de eerste steen nog gelegd moet worden. Wij hebben ervaring met gemeenten om initiatieven voor het opzetten van (starters)verzamelgebouwen te begeleiden.