Element Offices zoekt: Gastvrouw | Gastheer in Leiden

(Oproepkracht I Leiden | per direct)

Is het eerste wat iedereen ziet jouw glimlach? Zit klantgerichtheid en werkplezier in je DNA? Ben je een enthousiaste en energieke teamspeler die het graag lekker druk heeft? Dan is onze vacature als klantvriendelijke gastvrouw of gastheer bij Element Offices in Utrecht iets voor jou!

Wat mag je van ons verwachten?
  Een veelzijdige baan met persoonlijk contact;
  Een gemotiveerd team met gevoel voor humor (vinden we natuurlijk zelf);
  Een salaris dat past bij je verantwoordelijkheden;
  Learning on the job;

Wat verwachten wij van jou?
  Je hebt een afgeronde MBO niveau 3-4 opleiding;
  Je hebt een uitstekende beheersing voor de Nederlandse en Engelse taal;
  Je vindt het geweldig om anderen te helpen;
  Je beschikt over een goede telefoonstem en een klantvriendelijke instelling;
 Je hebt goede luister- en gespreksvaardigheden;
  Je bent gestructureerd en flexibel;   
  Je toont initiatief; 
  Je neemt verantwoordelijkheid;
  Je weet voor alles en iedereen een passende oplossing te vinden.

Wat zijn veelvoorkomende verantwoordelijkheden?
  De spil van communicatie voor alle bedrijven, cliënten en bezoekers op locatie;
  Verantwoordelijk voor de telefoonafhandeling en postverwerking;
  Verantwoordelijk voor de koffiecorner, vergaderruimtes en -faciliteiten;
  Beheer van diverse werkzaamheden van o.a. de schoonmaak en de huismeester;
  Beheer en verkoop van extra services (office supplies, sleutels, etc.);
  Assisteren van de (assistent) Locatie Manager in administratieve werkzaamheden.

 


Hoe zou je dag eruit kunnen zien?
Vanaf het moment dat je binnenkomt word je al vrolijk begroet door alle huurders en collega’s. Als eerste zet je de koffiecorner klaar met verse ingrediënten, je opent de receptie, vergaderzalen en checkt of alles er netjes bij staat. Zo, goed begin van de dag, en je installeert je op je werkplek. Je neemt de eerste telefoontjes professioneel, enthousiast en klantvriendelijk aan. Je zorgt ervoor dat alle telefoontjes soepel worden doorverbonden naar de juiste persoon bij het juiste bedrijf. Tussendoor beantwoord je alle mailtjes die binnenkomen en zorg je dat de bezoekers met een glimlach worden ontvangen en worden doorverwezen naar het juiste bedrijf; de dag vliegt voorbij. Je loopt direct nog even langs alle gasten en bezoekers in de lounge om te vragen of alles naar wens is. Aan het begin van de middag is het wederom erg druk met het telefoonverkeer, de postverwerking en de bezoekers. Toch regel jij het zo dat iedereen professioneel, klantvriendelijk en enthousiast te woord wordt gestaan. Je wenst de klanten een fijne dag bij het ophangen. Aan het einde van de dag kan je de nog niet verwerkte mailtjes en overige werkzaamheden nog even oppakken en schrijf je een goede overdracht voor je collega, die morgen de touwtjes in handen heeft. De dag zit er alweer op en je gaat naar huis. Onderweg naar buiten kom je een huurder tegen en check je even of je terugbelnotitie goed is aangekomen. Yes, op naar morgen! 

Waarom Element Offices?
Alles draait binnen onze organisatie om de klant. We verhuren op diverse locaties inspirerende werkplekken aan zzp’ers, kleine en middelgrote bedrijven. We ontwikkelen voortdurend nieuwe initiatieven, waardoor ons bedrijf groeit. En dat betekent dat we regelmatig op zoek zijn naar nieuwe enthousiaste collega’s om onze organisatie te versterken. Onze organisatie kenmerkt zich door een informele en persoonlijke sfeer waar initiatief beloond wordt. Betrokkenheid met de klant en de medewerker staat voorop.

Zie jij jezelf terug in dit profiel? Dan heb je onze aandacht! Stuur een mail ter attentie van Delí Kwakkenbos naar [email protected]  en vertel ons waarom jij voor Element Offices wilt werken en waarom je denkt dat jij perfect bent voor deze functie. We ontvangen ook graag jouw CV en pasfoto.