Element Offices zoekt: Gastvrouw | Gastheer

Foto
(8,5uur – 17 uur I Utrecht I per direct)

Is het eerste wat iedereen ziet jouw glimlach? Zit klantgerichtheid en werkplezier in je DNA? Ben je een enthousiaste en energieke teamspeler die het graag lekker druk heeft? Dan is onze vacature als klantvriendelijke gastvrouw of gastheer bij Element Offices in Utrecht iets voor jou!

Wat mag je van ons verwachten?
  Een veelzijdige baan met veel persoonlijk contact;
  Een gemotiveerde team met gevoel voor humor (vinden we natuurlijk zelf);
  Een salaris dat past bij je verantwoordelijkheden;
  Learning on the job;
  Een vrijmibo met spelletjes (30seconds wordt fanatiek gespeeld).

Wat verwachten wij van jou?
  Je hebt een afgeronde MBO niveau 3-4 opleiding;
 Je hebt een talenknobbel voor de Nederlandse en Engelse taal;
  Je vindt het geweldig om anderen te helpen;
  Je beschikt over een goede telefoonstem en een klantvriendelijke instelling;
 Je hebt goede luister- en gespreksvaardigheden;
  Je bent gestructureerd en flexibel;   
  Je weet voor alles en iedereen een passende oplossing te vinden.

Wat zijn veelvoorkomende verantwoordelijkheden?
  De spil van communicatie voor alle bedrijven, cliënten en bezoekers op locatie;
  Verantwoordelijk voor de telefoonafhandeling en postverwerking;
  Verantwoordelijk voor de koffiecorner, vergaderruimtes en -faciliteiten;
  Beheer van diverse werkzaamheden van o.a. de schoonmaak en de huismeester;
  Beheer en verkoop van extra services  (office supplies, sleutels, etc.)
  Assisteren van de locatiemanager in administratieve werkzaamheden;

Hoe zou je dag eruit kunnen zien?
Vanaf het moment dat je binnenkomt word je al vrolijk begroet door alle huurders en collega’s. Je loopt even naar het kantoor om je collega’s te begroeten. Als eerste zet je de koffiecorner klaar met verse ingrediënten, je opent de receptie, vergaderzalen en checkt of alles er netjes bij staat. Zo, goed begin van de dag, en je neemt plaats achter de receptie. Je neemt de eerste telefoontjes professioneel, enthousiast en
klantvriendelijk aan. Je zorgt ervoor dat alle telefoontjes soepel worden doorverbonden naar de juiste persoon bij het juiste bedrijf. Tussendoor beantwoord je alle mailtjes die binnenkomen en zorg je dat de bezoekers met een glimlach worden ontvangen en worden doorverwezen naar het juiste bedrijf. Voordat je gaat lunchen loop je nog even een rondje om te kijken of alles nog in orde is; de dag vliegt voorbij. Aan het einde van de middag is het erg druk met het telefoonverkeer, de postverwerking en de bezoekers en regel jij het zo dat je iedereen nog steeds professioneel, klantvriendelijk en enthousiast te woord kan staan. Jij wenst ze bij ophangen alvast een hele fijne middag. Nadat je alle administratieve werkzaamheden en mailtjes hebt verwerkt en de werkzaamheden voor morgen hebt gecheckt, zit je dag erop en ga je naar huis. Op de terugweg kom je een huurder tegen en check je even of je terugbelnotitie goed is aangekomen. Yes, op naar morgen!

Waarom Element Offices?
Alles draait binnen onze organisatie om de klant. We verhuren op diverse locaties inspirerende werkplekken aan zzp’ers, kleine en middelgrote bedrijven. We ontwikkelen voortdurend nieuwe initiatieven, waardoor ons bedrijf groeit. En dat betekent dat we regelmatig op zoek zijn naar nieuwe enthousiaste collega’s om onze organisatie te versterken. Onze organisatie kenmerkt zich door een informele en persoonlijke sfeer waar initiatief beloond wordt. Betrokkenheid met de klant en de medewerker staat voorop.

Zie jij jezelf terug in dit profiel? Dan heb je onze aandacht!

Stuur een mail ter attentie van Delí Kwakkenbos naar deli.kwakkenbos@elementoffices.nl  en vertel ons waarom jij voor Element Offices wil werken en waarom je denkt dat jij perfect bent voor deze functie. We ontvangen ook graag jouw CV en pasfoto.

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.