Element Offices helpt je graag bij het huren van een virtueel kantoor in Utrecht. Hierbij maak je niet gebruik van een fysieke ruimte, maar van een vestigingsadres, postbusadres, telefonische antwoordservice en meer vanaf €45,- per maand.

Waarom een virtueel kantoor huren in Utrecht?

Een virtueel kantoor is van toegevoegde waarde voor bedrijven die op zoek zijn naar een professionele uitstraling. Denk bijvoorbeeld aan ZZP’ers die vanuit huis werken. Zit jouw bedrijf in het buitenland maar wil je een Nederlands postadres? Dan is een virtueel kantoor in Utrecht ook een goede optie.

Klantenontvangst

Bij een virtueel kantoor in Utrecht is er ook de mogelijkheid om klanten te ontvangen. We bieden een vergaderruimte tegen intern huurderstarief aan. Voer overleg in een inspirerende omgeving.

Profiteer van onze voordelen

  • Zakelijke, representatieve uitstraling
  • Zakelijk adres waar post wordt ontvangen
  • Vast telefoonnummer
  • Receptioniste die inkomende telefoongesprekken opneemt
  • Vergaderruimtes tegen intern huurderstarief

Welke locaties zijn er mogelijk?

Het is mogelijk om op de onderstaande locaties van Element Offices een virtueel kantooradres te huren, die allen een goede bereikbaarheid hebben:

  • Element Offices Utrecht. Nabij A12 en sneltram richting Utrecht Centraal Station
  • Tradepoint Utrecht. Nabij A2, direct vanaf de afslag bereikbaar
  • De Goeman Utrecht. Nabij het centrum.
  • Bij Jacob Woerden. Centrale locatie in de Randstad

Fysieke locatie

Ben je meer geholpen met een fysieke kantoorruimte in Utrecht, die flexibel in te delen is en waar in alle rust gewerkt kan worden? Die mogelijkheid bieden wij aan. De panden hebben een goede bereikbaarheid. Onze locatiemanager staat je graag te woord.

Neem contact met ons op

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op. We maken graag een afspraak om met elkaar kennis te maken. Onze locatiemanager geeft advies over datgene waar jij naar op zoek bent.