Een virtueel kantoor in Almere is een goede oplossing wanneer je enkel een postadres wilt. Hierbij huur je niet een kantoorruimte, maar maak je gebruik van de betrouwbare uitstraling van het adres.

Welke diensten worden er aangeboden bij een virtueel kantoor in Almere?

  • Zakelijk postadres met een professionele uitstraling
  • Vergaderruimtes beschikbaar tegen intern huurderstarief
  • Bemande receptie die post ontvangt en de telefoon beantwoordt
  • Locatiemanager die altijd voor je klaar staat voor vragen en hulp
  • Vanaf €45,- per maand

Goede bereikbaarheid

Het virtuele kantoor in Almere heeft een goede bereikbaarheid vanaf de belangrijkste snelwegen uit Amsterdam, Utrecht en Lelystad. Zodoende is het ook zeer interessant om te vergaderen op locatie en klanten te ontvangen. De bemande receptie zal de klant begroeten in de ontvangstruimte. Je wordt op de hoogte gesteld wanneer de gast op locatie is aangekomen.

Neem vrijblijvend contact op

Onze locatiemanagers staan voor je klaar om te kijken wat de mogelijkheden zijn waar jij het beste mee geholpen bent. Neem vrijblijvend contact met ons op. We gaan graag met je in gesprek wat bij jouw bedrijf past.